?

min blogg har blivit väldigt tråkig och ja... 
jag ska nog ta bort den, kanske gör en ny men vi får se.. bye

gooooood, i love that guy


dragsvik

sitter just nu i husvagnen, och gör inget speciellt. ikväll ska jag gå på bio och ska ha de riktigt mysigt. den här veckan är sista veckan sen börjar skolan. så jag ska hitta på lite grejer. skulle verkligen vilja åka till grönan.. men de blir nog inte av... ha de bra♥
 

tillbaka

lite snabba bilder ja har tagit, och klistrat ihop i photoshop.
 
 
hey guyss! allt bra med er?
för min del är de faktiskt ganska bra. idag kom paket från cdon.com och jag blev genast jätte glad och öppna det, och där i låg denna skönhet! som ni vet är jag är ett stort fan av JB och nu har jag läst väldigt mycke ur boken, de är faktiskt väldigt roligt att läsa hur han tänkte, och hur han hade det! keep calm and be a belieber♥
 
 
.
-peace out!

sista bilderna från gotland

 

bloggpaus

..

nått extra

foto: jag (erica björkander) 

Converse

 

gotland #fyra


summer outfit


dösnyggt!

åååh, tycker detta är sååå himla snyggt! synd att de inte finns i sverige...
bilder lånade av google.se

gotland #tre


systrar


horses


kissemisse


festdagarna är över

halloj! 
i nyköping har de vart två festdagar som har vart sjukt kul, har åkt karuseller och träffat massa underbara personer.
idag är jag skit trött efter dom här dagarna, och ska väll ta de lugnt. nu har ja inget mer att säga, bye♥

Erica Björkander

  • jag hatar när andra smaskar när de äter
  • jag älskar att bada, en av de bästa grejerna som finns!
  • min högsta dröm just nu är att få gå på justin biebers konsert & träffa han ''på riktigt''
  • jag har en skit kass mobil, vill ha iphone
  • jag har skilda föreldrar, nått som ni kanske redan visste?
 
 
 

gotland #två


RSS 2.0